Written by: Miss LuLaBi ~ Friday 16 March 2012 @ 04:54 ♥ 0 Comments
 
 
Hi , korang ? sihat ? da mkan ? *ceyh macam dalam chat at fesbuk je :p
harini aku nak kongsi gambar-2 mase aku dekat hotel uh , '
jangan jeles taw korang . hee .
 


 ha , ni mase teknik menjawab GEO , fokus nyerr korang , haha :D




nie pulak mase Ucapan Perasmian , ade taw budak yang tidur ,
sapee la uh kan ? :D



snap ! snip ! snop ! :D


 hehek ! sape la uh kan , aku kenal budak uh :p

makan malam sebelum ais breaking ! :)

Ice Breaking time ! yuhuu ~

nie permainan die , selamat kan belon sendiri ,
pecah kan belon rakan :D . haha

oke, nie group lelaki :p

haha , ganas giler kowt dyeowg :)

BOOM ! !

haha , nie group aku , bomoh tengah cari jalan . :p
*sorry la najmi :p

aptb :D

P/S : haha , sorry , tak banyak gambar la, sebb tenet aku biol :/
esok aku sambung :D
I MISS YOU GUYS :)


0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?


Navigation
Home

Facebook ♥ Twitter :)
Capital E
Engku Noor Nabihah bt Engku Khairul Anuar ♥ SatuEnam ♥ Single Mybe ♥ I love blogging :)
History
Credits
Designer: Romanticide
Banner image: Zerochan
Sozai: 7thdisorder