Written by: Miss LuLaBi ~ Friday, 16 March 2012 @ 04:54 ♥ 0 Comments
 
 
Hi , korang ? sihat ? da mkan ? *ceyh macam dalam chat at fesbuk je :p
harini aku nak kongsi gambar-2 mase aku dekat hotel uh , '
jangan jeles taw korang . hee .
 


 ha , ni mase teknik menjawab GEO , fokus nyerr korang , haha :D




nie pulak mase Ucapan Perasmian , ade taw budak yang tidur ,
sapee la uh kan ? :D



snap ! snip ! snop ! :D


 hehek ! sape la uh kan , aku kenal budak uh :p

makan malam sebelum ais breaking ! :)

Ice Breaking time ! yuhuu ~

nie permainan die , selamat kan belon sendiri ,
pecah kan belon rakan :D . haha

oke, nie group lelaki :p

haha , ganas giler kowt dyeowg :)

BOOM ! !

haha , nie group aku , bomoh tengah cari jalan . :p
*sorry la najmi :p

aptb :D

P/S : haha , sorry , tak banyak gambar la, sebb tenet aku biol :/
esok aku sambung :D
I MISS YOU GUYS :)



Written by: Miss LuLaBi ~ Wednesday, 14 March 2012 @ 01:08 ♥ 0 Comments

 

hello everybody :-)
today aku nak story mory kat blog aku yang cun ni . Cewahh ! perasan kn ?
seriously,da bertahun-2 tak usik pown blog den nie. haha .
da ade sarang labah-2 daa , penat aku sapu tady , haha .
oke , 10 . March . 2012 tarikh aku pergy "KEM ANAK SOLEH" bak kate ateyn :D .
tak soleh sangad la kan ? hee , aku pergy seminar anak petronas jerr ~
mesti korang jeles kan ? haha
oke , aku paham ! haha :p.
actually aku memang taknak pergy , ayah aku yang letak name aku terlebih dahulu , 
memang nak ngs la kan , aku tak minat benda-2 nie.. haha.. takot tak ade kawan jer :p
nak buat camne kan , untuk kepentingan kite jugak :D ceyh !
mule-2 aku ajak member, dye xjady ,aku ajak member 1 lagi ,
tak jady pulak , ah ! memang bengang giler la kan :p
pas uh aku ajak maton pergy ,
syukur alhamdulillah , nsb bek minah uh jadi :p
thanks la makcix , sudi teman aku , ceyh ! jiwang karat pulak >.<
sebelum aku ajak maton , aku frust giler ar an , dalam pale hotak pikir sape la nak ikot nie.. haha.
bak kata orang , mandi ta basah , tidur ta lena , makan ta kenyang .
* cehhh , mengarut jee toe ! 

act , aku mandi masih basah , just tidur dengan makan jee ada tersangkut paut dgn pepatah di atas =.=
# Trust me ! :-)
so , aku nak teringin nak semua orang tahu , * oke , da masuk part serius , ta main-2 da ! hee
oke! malam sebelum nak pergy uh . aku kemas-2 la baju yang nak bawak uh.
banyak jugak la aku bawak baju ,macam nak pergy bercuti jer kan ? haha
mase uh aku bawak 2 beg je taw ,
maton bawak 2 jugak , time balik da 3 beg , eh camne uh ? -.-
oke , bile daa sampai dekat Hotel Seri Malaysia uh , ayah aku pergy daftar dekat Cik Din.
sebab nak pergy dapat kan beg . pas da dapat uh , aku salam tangan ayah aku..
mase salam uh , mintak restu katenyer , haha . nak berjurai air mate wooo ,
jatuh saham den , haha :)

 pas ayah aku da balik ,aku n maton letak perkakas kiteowg dlm dewan dkt blkg , haha
pas uh kiteowg lepak dlu kat luar dlu la..sbb masih ramai lagi yang xdtg ,
agpown mse uh msh pukul 8.15 cam uh la..
sbb pendaftaran mule kul 8.30 lau xslap aku :D
oke, time lepak kat luar , ade sowg gurl nie , dye sowg je ,
pasuh maton ajak la join kiteowg ,name dye Nurul Anisah .
cantik orangnye :) pewitt.. haha , nanty aku upload pic member-2 aku :D

oke. kite sambung cerite tady , da bual-2 ape sume kan , dtg sowg lagi gurl nie..
dari jaoh aku tgk gurl nie ah , memang mintak kaki la kan , haha .
daa lame-2 uh dye pown join kiteowg , sokay la..join jela..
aku tak marah , haha :) name dye Nur Diyana , cantik makcix nie.haha :)
pas uh da nk msk dlm dewan sbb mse uh kiteowg trus ade Teknik Menjawab Berkesan Sains,
huhh , nie yang den lomah nie , haha . nsb bek ade siket-2 story pasal Chapter 4 taw , haha .
lame giler dalam dewan uh , 2 jam taw , aku study tak sampai 2 jam , 5 minit jerr , haha.
dewan uh punye la sejuk giler choyy , haha.. aku macam nak tertidur je time uh. haha .
pukul 12.30 smpai kul 2.00. kiteowg pergy kafe makan ape sume , solat .
pas uh msuk dewan balik, sebab ade bengkel lagi ,
kul 2 hingge 4 teknik menjwb BM pulak..
choyyy , penceramah dye ,,,,, tetttt ... hahaha .
xley bla la.. tambah lagi dengan mengantik giler bhaii :/
setiap kali ade kelas kan . mesty cik din bagi sweets ..haha .
rosak gigi baru taw :p sweets uh untk hilangkn ngantok , tpi xhilang2 pown . haha..

pukol 5 -6 ade ADK ,maksudnye , Aktiviti Dalam Kumpulan ,
aku kumpulan 2 taw , memng tak sme la dengn member-2 aku sume..
dalam group aku ade 7 org taw , Haziq (ketue) , Luqman ,Luqman II , Najmi , Wani , Ina , n aku .
mse uh ade presenttion "betol ke den eja ? haha"
group kiteowg buat pasal "KELAB FOTOGRAFI"
agak susah la kan , bengang giler sbb mamat-2 nie xley diharap , hahaha..
kecuali Luqman yang pakai sepek mate uh :p
pas uh dyeowg suoh aku tulis , maklum tulisan aku cantik . haha .
perasaan je kan ? :p
eh jap ! sebelum buat ADK uh , kiteowg da dibagi kunci untuk balik ke bilik taw ,
member bilik aku Yana(tuai bilik),Laila,Nisah,Maton .
num bilik aku 234 , senang je.. haha ..
oke-2..sambung balik ye anak-2..haha..
pas uh da siap bincang "kononyer" kiteowg balik bilik buat ape yang patot..
dalam bilik mandy .lepak ape sume , pukul 7 kiteowg turun kafe ,pergy mencekek.. haha.
pas uh pukul 8 lebih smpai 10 , ade Ucapan Perasmian .
ngantok giler doe ,ape dye membebel pown xtaw.. haha..
pas uh ade ice breaking , haha ..nie part paling best taw :D ,
naty la aku cte..sbb da penat nak taip.. haha..
sumpah aku rindu korang sume ,hope ley jumpe agi :)
bye-2 <3





Written by: Miss LuLaBi ~ Friday, 15 July 2011 @ 05:33 ♥ 0 Comments
  1. Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu satu-satunya.
  2. Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak perduli! Baginyayang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi impiannya.
  3. Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah bertambah.
  4. Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu.
  5. Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti 'selamat pagi', 'selamat hari minggu', 'selamat tidur', 'take care', dan lain-lain lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS nya, kerana dengan kiriman SMS itu lah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang berbeza, bukan "aku CINTA padamu", tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.
  6. Jika kamu menyambut hari jadi dan kamu tidak mengundangnya ke majlis yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.
  7. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya. dan saat itu, matanya pasti berkaca. kerana saat bersamamu itu tidak boleh berulang selalu.
  8. Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa pernah mengungkapkannya. Kerana dia menyematkan kata-katamu di hatinya, berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? Pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.
  9. Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, kerana dia ingin tahu apa kegemaran kamu - kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun sukar meminati kesukaan kamu, tapi akhirnya dia berjaya.
  10. Kalau kali terakhir kalian bertemu kamu mungkin sedang selesema, atau batuk-batuk, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon untuk bertanya keadaan kamu - kerana dia bimbangkan tentang kamu, peduli tentang kamu.
  11. Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan menanyakan bila ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan mengirimkan SMS 'good luck' untuk memberi semangat kepada kamu.
  12. Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi baginya barang itu sangat istimewa.
  13. Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung. Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah menggegarkan dunianya.
  14. Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada di dekat kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.
  15. Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan sentiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan persekitaran yang boleh membawa pengaruh buruk kepada kamu dan jauh.
  16. Dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar 'jauh dimata, dekat dihati?'
  17. Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.
  18. Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.
  19. Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening kepala. Namun ketika kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi.
  20. Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan mengajarimu dengan sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia! Bahkan dia begitu gembira kerana dapat membantu kamu. Dia tidak pernah mengelak dari menunaikan permintaan kamu walau sesukar mana permintaan mu.
  21. Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebahagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda berharga buatnya.
  22. Dan jika kamu cuba menjauhkan diri daripadanya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyedarinya dan menghilang dari kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.
  23. Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu kerana sebenarnya dia tak pernah mencari orang lain, dia sentiasa menunggu kamu.
  24. Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. Saat kau pinta dia berlalu, dia pergi tanpa menyalahkan kamu, kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta.
"Pernah adakah orang yang berbuat seperti di atas kepada kamu? Jika ada, jangan pernah mensia-siakan orang tersebut... Kamu akan menyesal melakukannya!"




Written by: Miss LuLaBi ~ Tuesday, 14 June 2011 @ 04:22 ♥ 0 Comments
1. Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu satu-satunya.

2. Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak perduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi impiannya.

3. Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah bertambah.

4. Orang yang mencintai kamu selalu ingin tau tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tau kegiatan kamu.

5. Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ’selamat pagi’, ’have fun’, ’selamat tidur’, ‘take care’, dan lain-lain, walaupun kamu tidak membalas SMS-nya, karena dengan kiriman SMS itu lah dia menyatakan cintanya, menyatakan dengan cara yang berbeda, bukan “aku CINTA padamu”.

6. Jika kamu merayakan tahun baru dan kamu tidak mengundangnya ke pesta yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.

7. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah melupakannya, karena saat-saat itu ialah saat yang berharga untuknya. dan saat itu, matanya pasti berkaca. karena saat bersamamu tidak selalu terulang.

8. Orang yang mencintai kamu selalu mengingat setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa pernah mengungkapkannya. karena dia menyematkan kata-kata mu di hatinya, berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.

9. Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, karena dia ingin tahu apa kgemaran kamu – kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun susah menggemari kesukaan kamu, tapi akhirnya dia bisa.

10. Kalau kali terakhir kalian bertemu, kamu mungkin sedang sakit, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon untuk bertanya keadaan kamu – karena dia khawatir tentang kamu, peduli tentang kamu.

11. Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan menanyakan kapan ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan mengirimkan SMS ‘good luck’ untuk memberi semangat kepada kamu.

12. Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi baginya barang itu sangat istimewa.

13. Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung. Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup karena kamu telah menggetarkan dunianya.

14.Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada di dekat kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.

15.Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan senantiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan lingkungan yang mungkin membawa pengaruh buruk terhadap kamu. dan jauh dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar ‘jauh dimata, dekat dihati?’

16. Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.

17. Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang bikin BETE, seperti menelefon kamu 100 kali sehari. Atau mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.

18. Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening. Namun ketika kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi.

19. Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan mengajarimu dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!. bahkan dia begitu gembira karena dapat membantu kamu. dia tidak pernah mengelak dari memenuhi permintaan kamu walau sesulit apapun permintaan itu.

20. Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda yang berharga buatnya.

21. Dan jika kamu coba menjauhkan diri darinya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyadarinya dan menghilang dari kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.

22. Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu karena sebenarnya dia tak pernah mencari orang lain. Dia sentiasa menunggu kamu.

23. Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin mengetahui, karena dia tidak mau kamu terbebani karenanya. saat kau pinta dia pergi, dia pergi tanpa menyalahkan kamu, karena dia benar-benar mengerti apa itu cinta.

sweets meyh !<3


Navigation
Home

Facebook ♥ Twitter :)
Capital E
Engku Noor Nabihah bt Engku Khairul Anuar ♥ SatuEnam ♥ Single Mybe ♥ I love blogging :)
History
Credits
Designer: Romanticide
Banner image: Zerochan
Sozai: 7thdisorder