Written by: Miss LuLaBi ~ Wednesday 14 March 2012 @ 01:08 ♥ 0 Comments

 

hello everybody :-)
today aku nak story mory kat blog aku yang cun ni . Cewahh ! perasan kn ?
seriously,da bertahun-2 tak usik pown blog den nie. haha .
da ade sarang labah-2 daa , penat aku sapu tady , haha .
oke , 10 . March . 2012 tarikh aku pergy "KEM ANAK SOLEH" bak kate ateyn :D .
tak soleh sangad la kan ? hee , aku pergy seminar anak petronas jerr ~
mesti korang jeles kan ? haha
oke , aku paham ! haha :p.
actually aku memang taknak pergy , ayah aku yang letak name aku terlebih dahulu , 
memang nak ngs la kan , aku tak minat benda-2 nie.. haha.. takot tak ade kawan jer :p
nak buat camne kan , untuk kepentingan kite jugak :D ceyh !
mule-2 aku ajak member, dye xjady ,aku ajak member 1 lagi ,
tak jady pulak , ah ! memang bengang giler la kan :p
pas uh aku ajak maton pergy ,
syukur alhamdulillah , nsb bek minah uh jadi :p
thanks la makcix , sudi teman aku , ceyh ! jiwang karat pulak >.<
sebelum aku ajak maton , aku frust giler ar an , dalam pale hotak pikir sape la nak ikot nie.. haha.
bak kata orang , mandi ta basah , tidur ta lena , makan ta kenyang .
* cehhh , mengarut jee toe ! 

act , aku mandi masih basah , just tidur dengan makan jee ada tersangkut paut dgn pepatah di atas =.=
# Trust me ! :-)
so , aku nak teringin nak semua orang tahu , * oke , da masuk part serius , ta main-2 da ! hee
oke! malam sebelum nak pergy uh . aku kemas-2 la baju yang nak bawak uh.
banyak jugak la aku bawak baju ,macam nak pergy bercuti jer kan ? haha
mase uh aku bawak 2 beg je taw ,
maton bawak 2 jugak , time balik da 3 beg , eh camne uh ? -.-
oke , bile daa sampai dekat Hotel Seri Malaysia uh , ayah aku pergy daftar dekat Cik Din.
sebab nak pergy dapat kan beg . pas da dapat uh , aku salam tangan ayah aku..
mase salam uh , mintak restu katenyer , haha . nak berjurai air mate wooo ,
jatuh saham den , haha :)

 pas ayah aku da balik ,aku n maton letak perkakas kiteowg dlm dewan dkt blkg , haha
pas uh kiteowg lepak dlu kat luar dlu la..sbb masih ramai lagi yang xdtg ,
agpown mse uh msh pukul 8.15 cam uh la..
sbb pendaftaran mule kul 8.30 lau xslap aku :D
oke, time lepak kat luar , ade sowg gurl nie , dye sowg je ,
pasuh maton ajak la join kiteowg ,name dye Nurul Anisah .
cantik orangnye :) pewitt.. haha , nanty aku upload pic member-2 aku :D

oke. kite sambung cerite tady , da bual-2 ape sume kan , dtg sowg lagi gurl nie..
dari jaoh aku tgk gurl nie ah , memang mintak kaki la kan , haha .
daa lame-2 uh dye pown join kiteowg , sokay la..join jela..
aku tak marah , haha :) name dye Nur Diyana , cantik makcix nie.haha :)
pas uh da nk msk dlm dewan sbb mse uh kiteowg trus ade Teknik Menjawab Berkesan Sains,
huhh , nie yang den lomah nie , haha . nsb bek ade siket-2 story pasal Chapter 4 taw , haha .
lame giler dalam dewan uh , 2 jam taw , aku study tak sampai 2 jam , 5 minit jerr , haha.
dewan uh punye la sejuk giler choyy , haha.. aku macam nak tertidur je time uh. haha .
pukul 12.30 smpai kul 2.00. kiteowg pergy kafe makan ape sume , solat .
pas uh msuk dewan balik, sebab ade bengkel lagi ,
kul 2 hingge 4 teknik menjwb BM pulak..
choyyy , penceramah dye ,,,,, tetttt ... hahaha .
xley bla la.. tambah lagi dengan mengantik giler bhaii :/
setiap kali ade kelas kan . mesty cik din bagi sweets ..haha .
rosak gigi baru taw :p sweets uh untk hilangkn ngantok , tpi xhilang2 pown . haha..

pukol 5 -6 ade ADK ,maksudnye , Aktiviti Dalam Kumpulan ,
aku kumpulan 2 taw , memng tak sme la dengn member-2 aku sume..
dalam group aku ade 7 org taw , Haziq (ketue) , Luqman ,Luqman II , Najmi , Wani , Ina , n aku .
mse uh ade presenttion "betol ke den eja ? haha"
group kiteowg buat pasal "KELAB FOTOGRAFI"
agak susah la kan , bengang giler sbb mamat-2 nie xley diharap , hahaha..
kecuali Luqman yang pakai sepek mate uh :p
pas uh dyeowg suoh aku tulis , maklum tulisan aku cantik . haha .
perasaan je kan ? :p
eh jap ! sebelum buat ADK uh , kiteowg da dibagi kunci untuk balik ke bilik taw ,
member bilik aku Yana(tuai bilik),Laila,Nisah,Maton .
num bilik aku 234 , senang je.. haha ..
oke-2..sambung balik ye anak-2..haha..
pas uh da siap bincang "kononyer" kiteowg balik bilik buat ape yang patot..
dalam bilik mandy .lepak ape sume , pukul 7 kiteowg turun kafe ,pergy mencekek.. haha.
pas uh pukul 8 lebih smpai 10 , ade Ucapan Perasmian .
ngantok giler doe ,ape dye membebel pown xtaw.. haha..
pas uh ade ice breaking , haha ..nie part paling best taw :D ,
naty la aku cte..sbb da penat nak taip.. haha..
sumpah aku rindu korang sume ,hope ley jumpe agi :)
bye-2 <3




0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?


Navigation
Home

Facebook ♥ Twitter :)
Capital E
Engku Noor Nabihah bt Engku Khairul Anuar ♥ SatuEnam ♥ Single Mybe ♥ I love blogging :)
History
Credits
Designer: Romanticide
Banner image: Zerochan
Sozai: 7thdisorder